loading...
jOolbak
Reza بازدید : 9 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

همانطور که اطلاع دارید اسید سولفوریک را از پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی به وسیله تریلرهایی با محفظه آهن چند لایه به نقاط مقصد ارسال می کنند اما برایتان این سوال پیش آمده که چرا این کار را انجام می دهند ؟ علت این امر تفکیک صد درصدی اسید سولفوریک در محیط آبی است ، پس کافی است که محلول اسید سولفوریک با کف دست تماس پیدا کند تا بلافاصله با آب موجود در عرق کف دست بصورت انفجاری واکنش دهد. 

Reza بازدید : 6 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کشف یک منبع کربن 14 در اقیانوس آرام دانشمندان آمریکایی موفق به شناسایی یک منبع کربنی بسیار قدیمی شده اند که در 38 هزار سال قبل از آبهای کم عمق اقیانوس آرام شمال شرقی وارد اتمسفر شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، این پژوهش که توسط دانشمندان دانشگاه کلورادو در بولدر، دانشگاه ایالت کنت در اوهایو و دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک انجام شده نشان می دهد که این منبع غنی کربنی در پایان عصر یخبندان از دریا به اتمسفر راه یافته است.
Reza بازدید : 5 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیمهای لیگ برتر رو می بینی، شک میکنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیف!!


              فولاد، مس، ذوب آهن، نفت

 

Reza بازدید : 50 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (5)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
دوستان رمز فایل عدد یک با انگشتان معلم مطالعاتمان است افرادی که به این عدد اشنایی ندارند لطفا خصوصی پیام بدن
Reza بازدید : 2 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

تيتو ويلانووا، سرمربي سابق بارسا، پس از پشت سر گذاشتن يک دوره دشوار در مبارزه با بيماري سرطان، جمعه حدود ساعت ۲۱ در گذشت.

باشگاه بارسلونا جمعه پيش اعلام کرد تيتو ويلانوا مربي سابق اين تيم درگذشت.

تيتو ويلانوا در سن 45 سالگي و پس از مبارزه با بيماري سرطان ساعتي پيش درگذشت.

 

درگذشت تیتو را به تمام اهالی فوتبال و همچنین به هواداران بارسلونا تسلیت عرض میکنیم.

Reza بازدید : 8 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

اگر مایلید اطلاعات بیشتری درمورد شخصیت خودتان وخصوصیاتی که باعث می‌شوند دیگران شما را بیشتردوست داشته باشند پیدا کنید به تست زیربا کمال صداقت پاسخ دهید.این تست جدیدترین تست روان شناسی درکشورآمریکا است.

Reza بازدید : 5 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

آزمونی جالب که هم شخصیت شما را میگوید هم بیماری شما را پیشبینی میکند!

انواع و اقسام پرسشنامه های شخصیتی معتبر وجود دارند که میتوانند ته و توی شخصیت شما را بریزند روی کاغذ و شما را در شناخت بهتر خودتان یاری دهند. اما جالبی پرسشنامه زیر به این است که علاوه بر رو کردن برخی ویژگیهای شخصیتی شما، میتواند پیشبینی کند که آیا شما مستعد بیماریهای قلبی هستید یا نه! چرا؟ اول تست را بزنید؛ تا بعد!

کافی است در مقابل هر یک از 25 عبارتی که در زیر میخوانید، موافقت یا مخالفت خودتان را با «بله/خیر» مشخص کنید. تا جایی که میتوانید، از «نمیدانم» اجتناب کنید. ناسلامتی شما میخواهید شخصیت خودتان را بشناسید!

Reza بازدید : 6 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

به گفته ی روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر ( خود ) واقعی مان را  با این رنگها نشان می دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. که می*تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟! اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می*توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد.پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید:

Reza بازدید : 6 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 


اگر با شادی و رغبت ورزش نمی‌کنید، شاید معنایش این باشد که تحرک بدنی با شخصیت شما سازگار نیست و تنها راه‌حل، این است که ورزش و فعالیتی مطابق با خلق و خوی خودتان بیابید. برای اینکه بفهمید چه نوع فعالیتی با خلق و خوی شما تناسب بیشتری دارد، به سوالات زیر پاسخ بدهید و بعدش، تفسیر آزمون را بخوانید....

درباره ما
Profile Pic
کسانی که به نویسندگی این بلاگ علاقه دارند با فرستادن پیام خصوصی به مدیران بلاگ با درج نام و نام کاربری دلخواه و رمز عبور خود میتوانید یکی از نویسندگان این بلاگ شوند.  
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از کدوم معلم بیشتر خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 7,582
  • کدهای اختصاصی
    Code center

    دوستان لطفا نظر دهید و ازاین پس جوک ها در انجمن قرار میگیرند و کسانی که علاقه به نویسندگی در سایت را دارند میتوانند ثبت نام کنند و پستشان را برای ما ارسال کنند در صورت تایید مدیران قرار خواهد گرفت